Ingen Binding
Altid Fri Fragt
Pengene-Tilbage-Garanti
Følgende salgs- og leveringsbetingelser er gældende for køb af varer på www.zipie.dk
www.zipie.dk ejes af Riggelsen Care ApS, herefter Riggelsen Care.
Riggelsen Care ApS
Piletoften 19
3070 Snekkersten
Danmark
hello@zipie.dk
CVR nummer 39663503
Ved at anvende www.zipie.dk erkender du, at du har læst, forstået og uden begrænsning eller forbehold accepterer at være bundet af disse betingelser. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Riggelsen Care.
Salg via www.zipie.dk er forbebeholdt B2C kunder. B2B kunder henvises til ZIPIE’s grossister.
Alle aftaler indgås på dansk.
Alle priser er i danske kroner og inkl. moms og andre afgifter.
Der tages forbehold for:
Når du modtager ordrebekræftelsen via e-mail, skal du kontrollere, at den er i overensstemmelse med din bestilling. Hvis du opdager fejl, eller har ændringer til din ordre bedes du kontakte Riggelsen Care på hello@zipie.dk
Levering i Danmark koster fra 0 kr.
Vi sender med DAO Leveringen forventes inden for 2-4 dage, og alle pakker spores. Du kan vælge at modtage pakken på:
Når din pakke er afsendt, vil du modtage en besked via SMS/email fra kureren med et forventet leverings tidspunkt. Når pakken er klar til afhentning i pakkeshop vil du ligeledes modtage en besked.
Vi modtager betaling med Dankort, Visa, MasterCard og MobilePay.
Beløbet du handler for trækkes først, når varen afsendes. Hvis du har bestilt flere varer, og en af varerne er i restordre, trækker vi først betalingen for denne vare, når varen afsendes. Er du abonnent, så se særskilt afsnit om betaling længere nede under ”Abonnementsvilkår”.
Riggelsen Care yder 30 dages problemfri returpolitik. Vi kalder det ”pengene-tilbage-garanti”. Vi elsker de produkter, vi har lavet, og det tror vi også, du vil. Hvis du har fortrudt købet eller du efter at have prøvet dem, ikke er tilfreds, skal du bare fortælle os det. Send os da blot en e-mail til hello@zipie.dk senest 30 dage efter den dag, du fik varen i hænde.
Hvis fristen for fortrydelsesret udløber på en helligdag, weekend, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag vil fristen forlænges til følgende hverdag.
Du kan også fortryde et køb ved at nægte modtagelsen på pakken. Du skal dog give os besked på hello@zipie.dk, hvis du fortryder et køb ved at nægte modtagelsen.
Du returnerer varerne via vores returportal. Her bestiller du en returseddel og afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Hvis der er tale om returnering ifbm. en reklamation afholder Riggelsen Care udgiften for fragten.
I returpakken vedlægger du kopi af købsfaktura, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt via www.zipie.dk. Når vores lager har modtaget varen retur, modtager du dine penge retur, på samme måde som du brugte ved betalingen indenfor få dage.
Alle varer, der returneres til Riggelsen Care, skal være forsvarligt indpakket. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Hvis du har brudt produktemballagen, bedes du kontakte kundeservice via formularen klik her. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Har du returneret en vare, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation. Vi modtager ikke varer sendt pr. efterkrav, eller som er sendt uden porto.
Hvis en vare returneres til os på grund af en fejl i den adresse, som du har opgivet, kontakter vi dig, og afsender vi pakken igen til den reviderede adresse, såfremt du ønsker varen gensendt. Dette betyder at du skal betale for porto, da fejlen tilstede kom på grund af en fejl fra din side.
Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb. Der ydes 2 års reklamationsret på produkter købt via www.zipie.dk. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Riggelsen Care har stillet dig i udsigt.
Er der yderligere reklamationsret eller garanti, vil det fremgå særskilt af fakturaen. Skade på produktet som skyldes betjeningsfejl, håndteringsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side er ikke dækket af reklamationsretten.
Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles Riggelsen Care inden for rimelig tid efter varens modtagelse. Du kan reklamere ved at henvende dig til os på hello@zipie.dk.
Du returnerer varerne via vores returportal. Du bedes venligst beskrive varens fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen samt oplyse ordrenummeret. Varen skal sendes tilbage i forsvarlig emballage. Såfremt reklamationen er berettiget og der er dokumentation på fragtomkostningerne, vil vi tilbagebetale beløbet for kundens rimelige fragtomkostninger.
Der modtages ikke varer sendt pr. efterkrav eller som sendes uden porto.
Du vil altid få tilsendt en mail, når Riggelsen Care har modtaget en vare, der er sendt retur. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.
Abonnementsbetingelserne gælder for alle typer af vores abonnementer. Ændringer i navn, adresse, e-mail eller betalingsoplysninger skal ændres via din konto på www.zipie.dk . Du vil modtage en kvittering for din abonnementsaftale via e-mail.
Ændring i abonnementstype sker uden beregning. Ændringen træder i kraft ved eksisterende periodes udløb. Du skifter abonnements type via din konto på www.zipie.dk.
Der er ingen bindingsperiode for medlemskab af ZIPIE! Du kan afmelde dit medlemskab, når det passer dig, og abonnementet ophører herefter. Aftalen er gældende fra den dag, hvor du indgår abonnementsaftalen, og fortsætter til du opsiger abonnementet.
Har du allerede modtaget leveringen, skal du gøre brug af fortrydelsesretten. Opsigelse skal ske via din egen konto side via www.zipie.dk.
Betaling for dit abonnement vil blive trukket når Riggelsen Care har afsendt din ordre. Du vil i forbindelse med at pengene bliver trukket, modtage en mail med oplysninger om, hvilket beløb og hvad ordren indeholder.
Betaling for levering trækkes på dit betalingskort samme dag som afsendelse finder sted. Kvittering for hvert køb via betalingskort fremsendes pr. email. Ellers kan der altid via din konto på www.zipie.dk opnås adgang til ordrehistorik og abonnementsinformation. Hvis betaling ikke sker senest ved forfald, opkræves et gebyr for hver rykkerskrivelse på 10 % af regningens størrelse. Ved en for sen betaling forbeholder Riggelsen Care sig ret til at pålægge morarenter i henhold til renteloven §5, stk. 1. Modtages betaling for abonnement ikke, kan Riggelsen Care uden varsel ophæve abonnementsaftalen.
Såfremt du får nyt betalingskort eller du under andre omstændigheder ændrer kortoplysninger, er det vigtigt at du går ind på din konto på www.zipie.dk og ændrer dine kortoplysninger. Hvis du ikke ændrer dine oplysninger, vil Riggelsen Care ikke have mulighed for, at trække betaling for din ordre, og du vil dermed ingen varer modtage.
Ændringer af denne aftale som vil være til kundens fordel, herunder pris- og gebyrnedsættelse, kan af Riggelsen Care foretages uden forudgående varsel herom. Ændringer af aftalen til ugunst for kunden, herunder pris- og gebyrstigninger, meddeles med et varsel på minimum 30 dage.
De skal være fyldt 18 år for at oprette et abonnement ved Riggelsen Care. Er du under 18 skal Riggelsen Care have samtykke fra dine forældre.
Du anses for at have godkendt ændringerne, hvis du ikke har meddelt os andet inden den dato, hvor ændringerne træder i kraft. Gældende priser og abonnementsbetingelser er tilgængelig på www.zipie.dk.
Til dit abonnement på www.zipie.dk er knyttet en fortrydelsesret på 30 dage. I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber 30 dage efter aftalen blev indgået. Dit abonnement tages i brug, når du gennemfører en ordre på www.zipie.dk. Din fortrydelsesret er kun gældende fra den dag, aftalen blev indgået, og ikke ved den løbende abonnements betaling.
Såfremt du ønsker at fortryde dit abonnement, skal du inden 30 dage fra aftalens indgåelse give os meddelelse herom. Meddelelsen skal gives os via mail. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Hvis du fortryder dit abonnement rettidigt, refunderer vi det indbetalte beløb til dig uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.
Hvis du misligholder din abonnements aftale eller abonnementsbetingelserne, er Riggelsen Care berettiget til at ophæve dit abonnement uden varsel. Misligeholdelse af et abonnement kunne f.eks. være oprettelse af abonnementer med varierende kundeoplysninger/emails/betalingsoplysninger for at opnå gentagne “billige” vareprøver. Riggelsen Care tilbyder maximalt 1 produktprøve pr. produkt pr. hustand.
For at administrere dit abonnement behandler Riggelsen Care en række oplysninger om dig, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail, betalings oplysninger og andre forhold af betydning for dit abonnement. Ved tegning af abonnement giver du samtykke til, at vi kan benytte oplysningerne til administration af dit abonnement samt til statistiske formål.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til hello@zipie.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet under Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.
Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark.
Købsordrer opbevares af virksomheden i 5 år, i henhold til bogføringsloven.
Betingelser for handel ved Riggelsen Care er sidst opdateret 15.09.2020